Krišjānis Bērziņš
5 gadi, Rīga
Man patīk izdomāt spēles un uzdevumus, pašam risināt mīklas.
Iesniegtās recenzijas
Šīlas dienasgrāmata jeb Kā man laukos gāja
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man patika grāmata par Šīlu. Nepatika, ka Šīla kāpa uz galda, bet to nedrīkstēja. Tad bija mazliet bailīgi, ko saimnieki teiks. Viss pārējais patika. Es nezinu, ko autore gribēja pateikt. Dienasgrāmata nozīmē, ka pasakas varonis kaut ko stāsta par sevi. Lasījām [grāmatu] vairākas reizes, lai saprastu. Atziņa- kad kāds kaut ko grūtu pacieš, tad jāiedod balva -Šīlai grieza nagus saimniece. Mīļākais tēls - lielais melnais suns un zalktis.2. uzdevums. Ko tu zini par dzīvniekiem?
ZalktisLielākā Latvijas čūska.
Parastais zalktis ļoti labi peld un nirst.
Lai aizsargātos, zalktis var tēlot mirušu.
3. uzdevums. Grāmata - kino!
Sandalītes Kreisiņas piedzīvojumi
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Jā, man patika. Viena no labākajām grāmatām. Pilnīgi viss patika. Bija interesanti, ka tas ir stāsts par apaviem. Atceros, ka sandalītēm tika spīdumiņi. Vismazāk patika tas, ka sandalītes skopojās. Man atziņa, ka vajag mainīties, dalīties. Vajag turēties kopā un nepazaudēties. Ja pazūd, tad jāiet pie policista.2. uzdevums. Ko tu zini par dzīvniekiem?
Grāmatā bija kaķis.Kaķi snauž lielāko dienas daļu.
Kaķis sevi mazgā ar mēli.
Kaķis, kad krīt, piezemējas uz kājām.
3. uzdevums. Grāmata - kino!
Kitija un glābšanas operācija Mēnessgaismā
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
J: Kas patika? Kas nepatika? Kādas sajūtas par lasīto?A: Man patika viss. Man patika tie kaķi.
J: Kādas sajūtas par lasīto?
A: Interesanti bija. Uztraucoši.
J: Ko tu atceries, par ko bija stāsts?
A: Kitija pirmo reizi darbojās kā supervaronis. Mazais kaķītis turējās pie lielā pulksteņrādītāja. Es domāju, ka kritīs, jo bija bilde, ka viņš krīt. Kitija viņu noķēra.
J: Ko autore gribēja pavēstīt ar šo stāstu?
A: Ka bailīgā piedzīvojumā var satikt draugus. Ka tu kaut kur ej un kaut ko pa ceļam satiec.
J: Kādas atziņas ieguvi?
A: Man patīk Figaro. Fejai ir laba iztēle, laba fanāzija, var kaut ko neparastu iedomāties.
2. uzdevums. Ko tu zini par dzīvniekiem?
"Grāmatā ir fakti par kaķiem! Viņiem ir ļoti laba redze. Es no grāmatas špikoju faktus. Vēl ir superātrums, ka kaķis ir ļoti ātrs, labi lec. Lai noķertu peles, jo peles ir ātras. Superdzirde, ļoti labi dzird, pat smalkāko skaņu var sadzirdēt."3. uzdevums. Grāmata - kino!
Ābeļkalna noslēpums
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
Man bija garlaicīgi klausīties pašu sākumu. Brīnījos, ka [bērni] brauca vilcienā bez vecākiem. Interesanti palika, kad bērni satika Memi un Pepi, un pēc tam bija visu laiku interesanti. Patika visas reizes, kad viņi meklēja mirdzošo ābeli. Satraucoši un aizraujoši. Galvenais jautājums ir noslēpts. Nevar uztvert, ko gribēja pastāstīt autors. Tikai var uztvert stāstu, bet, ko gribēja pastāstīt, to nevar. Stāsts par to, ka bērni brauca uz Ābeļkalnu. Uzzināju kaut ko, bet nezinu, vai tā ir taisnība, ka ābolus iestādīja - vai tā var izaudzēt koku?2. uzdevums. Ko tu zini par dzīvniekiem?
Naktī pūce ūjināja.Izvēlējāmies no putnu grāmatas urālpūci, jo tā ir lielāka par citām.
Fakti - urālpūce ir aktīva arī dienā; tā izmanto citu putnu, vāveru migas, jo ir slinka vīt ligzdu; pūces slikti redz to, kas ir priekšā, degungalā, bet tām ir ļoti laba dzirde.
3. uzdevums. Grāmata - kino!
Mazā kamenīte Bumbulīte
1. uzdevums. Atsauksme par grāmatu
-Kas patika? - Viss man patika.-Vai vari izcelt kaut ko vienu? - Kamenītes satikšanās ar spāri. Patika, kā spāre stāstīja par spārniem, viņa teica, kāpēc lieli spārni.
-Kas tev nepatika? - Nepatika, ka mārīte Mare teica kamenītei: "tiš, tiš".
- Ko autors vēlējās pavēstīt ar šo grāmatu? - Lai gan tu esi liels, bet tev ir mazi spāri, tu tik un tā vari lidot.
- Kādas atziņas sev ieguvi? - Katram ir citi spārni.
2. uzdevums. Ko tu zini par dzīvniekiem?
Tauriņš.1. Man liekas, ka taurenis ir visskaistākais kukainis, ka ir tāds fakts.
2. Sākumā ir ola, tad kāpurs, tas iekūņojas, tad viņš ir kūniņā. Un tad no kūniņas iznāk tauriņš.
3. Tauriņi ļoti tālu spēj aizlidot. Ļoti, ļoti tālu.